ERA vraagt elke verkoper of koper, rechtstreeks of via Funda, om achteraf de kwaliteit en service van haar makelaars te beoordelen.
Alles ging naar wens. We zijn zeer prettig behandeld door het personeel. Communicatie verliep goed. Met de extra openhuizendagen waren wij zeer content.
Net als in 1993 zeer goede ervaring met deze makelaar(s) en hun medewerkers Wij doen niet aan aanbevelen maar toch een voldoende
Erg jammer dat ze zogenaamd te druk zijn, het zou voor mij niet de makelaar zijn om mijn huis te verkopen.
Serviceverlening was prima en flexibel.
Serviceverlening was prima en flexibel.
Makelaar gaf voldoende tijd voor bezichtingingen en zette ons nooit onder druk. Wel was de inhoudelijke informatie over de (be)woning soms fout of onterecht flatteus. Los daarvan prettig contact.
Mijn aankoopmakelaar was Henk Valk. Hij bleek ter zake kundig, prettig in de omgang en ook bouwkundig goed onderlegd. Dat de onderhandelingen niet helemaal het gewenste resultaat opleverden werd door Henk helder toegelicht, vergezeld van een open advies over hoe wel of niet verder. Ik voelde me daardoor goed geadviseerd en heb er uiteindelijk voor gekozen toch een hoger bod te doen. Inmiddels ben ik tevreden eigenaar van een leuke recreatiewoning.
Bij brochure van de woning, miste een plattegrond
Wij hebben de dienstverlening als zeer prettig ervaren.
De te koop borden verduidelijkere aangezien er era garantie op stond maar nu dus niet bij zit blijkt. Erg slecht aangezien we geen tegemoet koming krijgen