ERA vraagt elke verkoper of koper, rechtstreeks of via Funda, om achteraf de kwaliteit en service van haar makelaars te beoordelen.
We werden op een zeer klantvriendelijke elke te woord gestaan, want je bent niet alleen bezig met de verkoop van je huis, maar ook nog bezig de koop cq verbouwing van je nieuwe huis. Zij waren de rust zelve en een echte helpdesk voor ons. De onderhandelingen liepen soepel zonder enig gedoe. Bedankt Arjan Keurs.
Er zijn genoeg makelaars om uit te kiezen. Maar als je over een team spreekt van medewerkers en no nonsens maar wel correct dan ben je hier echt op het goede adres.
Contact met Prisma Makelaars is uitstekend te noemen, indien er vragen waren vanaf mijn kant werden deze altijd op zeer korte termijn opgelost. Je hebt het gevoel dat je de verkoop van je huis inderdaad uitbesteed hebt en dat je er zelf niet echt achteraan hoeft. Prisma geeft je duidelijk dit vertrouwen en maakt dit in de praktijk ook meer dan waar. Kortom, een uitstekende partij!
Heel erg goed geholpen met de verkoop van ons huis. Complete pakket met veel advies en tips en ze nemen overal uitgebreid de tijd voor. Zeer deskundig, eerlijk en oprecht. Wij raden iedereen Prisma Makelaars aan.
Dit was onze tweede ervaring met Prisma Makelaars, ook dit keer was het contact prima. Duidelijke uitleg over verkoop zaken.
Het contact met de makelaar verliep vanaf het begin heel goed. Eerst contact met Arjan, later met Ellen. Beide zeer prettig. De afhandeling is prima verlopen. Dank aan Prisma Era.
Uitstekende service en begeleiding bij de verkoop van onze woning!! Prettig kantoor waar je altijd met een vraag binnen kunt komen en waar je vriendelijk en deskundig geholpen wordt.
Prima contact en goed bereikbaar. Deskundige mensen die de lokale markt uitstekend kennen en pro-actief meedenken. Super!
Op twee onderdelen scoort Prisma laag vanwege een aantal verschillende punten, waaronder het niet snel of volgens afgesproken middelen te communiceren. Het is meer regel dan uitzondering dat terugkoppeling lang (> 1 week) op zich laat wachten. Vaak hebben wij zelf achter de nodige zaken aan moeten 'vangen'. Maar het betrof ook simpelweg het niet, of niet goed nakomen van gemaakt afspraken. Een aantal malen hebben wij als klant hierop feedback gegeven, waarop verbetering werd beloofd, maar daar bleef helaas het nodige van uit en algehele verbetering bleef achterwege. Uiteindelijk is alles goed wel gegaan, maar Prisma heeft in ons geval dus zeker steken laten vallen. Wij zijn - wellicht ietwat naïef - nog steeds in de goede hoop dat Prisma ons financieel tegemoet zal komen voor de aantoonbaar niet naar behoren geleverde diensten. Helaas ligt daar nu nog een discussie. Wij verwacht(t)en niet de hoofdprijs als tegemoetkoming (getuige de term) en denken dat Prisma in financieel opzicht meer mis loopt doordat wij ze - indien geen hand in eigen boezem wordt gestoken - niet weer in zullen schakelen en ook niet zullen aanbevelen. Prisma heeft tegenslagen te verduren gehad en dat vinden wij ook, vooral voor hen zelf, erg vervelend. Hier hebben wij rekening mee gehouden. Dit is echter niet als enige oorzaak aan te wijzen. De score kan zeker hoger en wij hebben het maken van deze review daarom ook tot op het laatste moment uitgesteld, om Prisma alle kansen te geven hoger te kunnen scoren. Wij waren wellicht geen standaard klant en weten wel wat we willen, maar moeilijk waren we ook niet. We willen een ieder van u deze review niet onthouden, met de hoop op verbetering in de toekomst. Dit door aan te geven waar de samenwerking in ons geval niet optimaal is verlopen, opdat potentiële klanten hier hun voordeel mee kunnen doen. Dit laatste geldt natuurlijk tevens voor Prisma.
Er was nauw contact, ik werd van alle updates en veranderingen goed op de hoogte gebracht. Erg vriendelijke team, de makelaar wie mijn verkoop regelde, is een topmens, maar zo ook het hele team, van styliste tot andere makelaars. Denken met je mee, geven goede tips, en zijn zeer goed te bereiken!
Wij zijn goed geholpen! Dankzij een goed en deskundig plan en begeleiding is ons huis snel verkocht. De communicatie verliep soepel en persoonlijk. Voor ons was Prisma Era Makelaar top!
Wij zijn tevreden over de service van Prisma. Afspraken zijn nagekomen en er is snel gehandeld. Erg prettig en zeker aan te bevelen.
Wij moesten zelf nog best veel regelen waarvan je verwacht dat de makelaar dat deed. Zoals papieren invullen etc.
Makelaar reageert snel en adequaat. Prettig in de omgang, kent de markt en adviseert eerlijk. Al met al tevreden over de afwikkeling.
Het contact met Prisma makelaars is goed verlopen. Ze zijn zeer correct in het maken en nakomen van afspraken en ook de terugkoppeling en het advies n.a.v. bezichtigingen was waardevol.
prima verlopen, korte lijntjes, goed plan van aanpak besproken, buurvrouw maakt ook al gebruik van deze makelaar, dus . . . .
Het contact met de makelaar verliep zeer goed. Prima overleg en advies ontvangen. Afspraken werden goed nagekomen. Een zeer prettige samenwerking.
De contacten met de makelaar waren prettig en goed. Goede adviezen over verkoopprijs en ook tijdens het verkoopproces, en goed bereikbaar. Ook in lastige situaties werd snel, deskundig en adequaat gehandeld. Prima makelaarskantoor. Huis in 4 weken verkocht, bedankt Prisma!
Het is een prettige makelaar. Ze geven een duidelijk advies, maar laten ook ruimte voor opvattingen van de klant.
Toen onze belangstelling voor het nieuwe huis toenam heeft op ons verzoek de makelaar, die ook ons huis verkocht had, contact met de makelaar van de verkoper gezocht en op heel korte termijn een nieuwe bezichtiging geregeld. We hebben de makelaar toen gevraagd onze aankoopmakelaar te worden. Het grote voordeel is dat de onderhandelingen daarna wat meer zakelijk konden blijven in plaats van vol emoties zelf te moeten onderhandelen. Zeker als je het huis persé wilt kopen is dit prettiger.