TIEN VOORDELEN VAN EEN ERA-MAKELAAR



1. GEMAK

De ERA-makelaar regelt alles bij de verkoop van uw huis.
Van de presentatie van uw huis bij het begin tot de overdracht bij de notaris.

2. TIJD

Het goed voorbereiden en uitvoeren van een verkoop is een tijdrovende zaak. Zeker niet iets wat u als consument er even bij doet. ERA-makelaars hebben een groot netwerk en een grote organisatie. Die zet zich in voor u.

3. RESULTAAT

De methodische werkwijze van de ERA-makelaar leidt tot een hogere effectiviteit: de hoogst haalbare opbrengst voor uw huis.

4. AANDACHT

Een huis verkopen levert stress op, net zoals het kopen van een huis. Dit zijn grote beslissingen met grote gevolgen. De ERA-makelaar begrijpt dat en neemt uw onzekerheid serieus.

5. FOCUS

Succesvol zijn heeft alles te maken met toewijding en uiterste concentratie. Het verkopen of kopen van een huis gebeurt het best door mensen die de hele dag niets anders doen.

6. VOLLEDIG

De middelen om uw huis te promoten onder het publiek zijn bij ERA-makelaars ongeëvenaard. Daardoor is de vindbaarheid op internet superieur.

7. TROTS

ERA-makelaars zijn er trots op om u te mogen helpen bij het kopen of verkopen van een huis. Het vereist mensenkennis en levenservaring om dit te doen, tezamen met uiteraard de vakinhoudelijke deskundigheid. Niet iedereen kan dit even goed.

8. GRONDIGHEID

ERA-makelaars bewerken de markt volgens een systematische methode. Daardoor hebben zij vaak een groter contactennetwerk dan anderen. Zij weten vaak van tevoren al wat er te koop komt of wie een ander huis zoekt.

9. KENNIS EN KUNDE

Naast alle verplichte NVM-cursussen krijgen ERA-makelaars voortdurend trainingen aangeboden op het gebied van persoonlijke effectiviteit en dienstverlening. Door hun inspanningen en hun resultaten goed te documenteren, hebben zij beter inzicht in hun performance.

10. NETWERK

ERA-makelaars vormen een (inter)nationaal netwerk. Dat betekent dat opdrachtgevers van buiten de regio (toch zo’n 35% per jaar) sneller aan een huis worden geholpen. Voor u als verkoper betekent het een vergroting van uw potentiële kopersgroep.